№1: Ваша аудиторія точно є у Facebook
У Facebook є база користувачів, більша за населення Китаю! Маючи 1,49 мільярда учасників у всьому світі та 22 мільярди кліків по рекламі на рік, Facebook надає бізнесу найбільшу рекламну можливість з моменту пошуку. Так, так, ваша аудиторія десь там – це лише питання її пошуку (про що ми розповімо нижче), але якщо у вас є сумніви, просто перечитайте ці статистичні дані…
№ 2: Оголошення у Facebook дешеві
Серйозно, вони практично безкоштовні! Ну, не зовсім 🙂 Насправді причина, чому потрібно рекламуватись, полягає в тому, що отримання взаємодій від органічної активності на вашій бізнес сторінці не дасть результатів. Просто погляньте на графік нижче, який, на жаль, доводить, що дні органічного охоплення давно минули; ваші пости просто не відображаються у стрічці новин Facebook
З іншого боку, оголошення у Facebook, як правило, коштують значно дешевше, ніж коштують інші канали інтернет-маркетингу. Наприклад, координатор WordStream, Бретт Макхейл, провів кампанію з ремаркетингу у Facebook для малого бізнесу своєї сестри і зміг охопити 200 людей, які відвідували її сайт лише за 5 доларів на день. Досить вражаюче.
Якщо у вас є прив’язка до грошових коштів, просто переконайтеся, що ви встановлюєте розумні щоденні бюджети Facebook, щоб не перевищувати витрати, які ви можете витратити.
“Справа не в тому, скільки коштує Facebook, а в тому, як далеко підуть ваші гроші”, – каже Бретт. “Якщо ви ввійдете в рекламу на Facebook з чітким фокусом і дотримуєтеся простої стратегії, економічність платформи вас вразить.”
Наведений нижче графік із статті Моца Брайана Картера показує нам ситуацію візуально. Охоплення 1000 людей, за інтересами та згідно місця розташування, у Facebook набагато дешевше, в порівнянні з іншими канали (онлайн та офлайн):
“Якщо ви витрачаєте $ 1 на день на рекламу у Facebook, ви отримаєте перед 4000 людей, які б вас не бачили інакше”, – каже Брайан. “Якщо ви не можете зекономити 30 доларів на місяць, ви не повинні займатися бізнесом.”
Бажаєте запустити рекламу у Facebook?
Залишились запитання?
Або зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі!
№ 3: можливості націлювання Facebook надзвичайні
Поряд з безліччю різних типів оголошень, як-от відеореклама, рівень деталізації, який ви можете отримати завдяки можливостям націлювання на Facebook, вражає. Ви можете буквально орієнтуватися на окремий будинок чи вулицю, на архітекторів, або батьків з дітьми. Незалежно від поведінки, інтересів, демографії, зв’язків, вікових категорій, мов чи місць розташування, можна знайти Вашу ідеальну аудиторію, щоб гарантувати позбавлення від будь-яких сумнівних клієнтів.
№ 4: Facebook надзвичайно ефективний якщо використовувати “Воронку” та “Лід-магніт”
Спробуйте ремаркетинг у Facebook через користувацькі аудиторії!
Ця стратегія творить чудеса для маркетологів, оскільки ремаркетинг працює, орієнтуючись на аудиторію, яка вже відвідала ваш сайт, і, отже, швидше зацікавлена у ваших продуктах чи пропозиціях на якомусь рівні.
№5: Facebook дозволяє легко знаходити нових платоспроможних клієнтів
Щойно ви знайдете аудиторію, ви можете її клонувати. Ця функція називається “lookalike аудиторії”, де ви можете дати зразок власної аудиторії, і Facebook охопить НОВИХ людей, схожих на цю аудиторію, які ймовірно, будуть зацікавлені у вашому бізнесі.
Lookalike аудиторії також можна створити за допомогою пікселів конверсії (наприклад, пікселів конверсії з ваших платних оголошень у пошуковій мережі!), тобто можна створити аудиторію, яка робила покупку на якусь суму, або власне в потрібній категорії, підкатегорії чи на базі одного товару чи послуги.