Реклама в Facebook та Instagram. Які ж повинні бути цілі?
Досить часто ми спостерігаємо, як люди переглянувши кілька відео в YouTube, або “методом тику” вмикають рекламу в фейсбук. Спочатку, вони тішаться від того, що є лайки, коментарі, показують іншим щось типу – дивись, в мене результати за 0.01$. Пізніше потративши сотню, другу до них приходить розуміння, що окрім лайків, коментарів та охоплення більше нічого не відбувається, і що? Вірно! Вони стверджують, що:
1) Реклама в соц. мережах не парцює;
2) Соц. мережі потрібні для розкрутки бренду, для впізнаваності.
Але це не так. Фейсбук та Інста, працюють, тут купують від товарів за кілька доларів до кілька десятків тисяч доларів, а також купують послуги різного прайсу, але, потрібно точно і правильно поставити цілі і відносно них налаштувати рекламну компанію. В статті нижче, ми описуємо 7 основних цілей в рекламі Facebook та Instagram.
Ціль №1 Підвищення впізнаваності бренду або виведення нового продукту на ринок. Підвищення охоплення – первинна мета.
Перша ціль, одна з найпростіших, та, з якої стартують і якою часто завершують досить багато компаній по тій причині, що відповідальну справу, для якої потрібно знання та вміння доручають “менеджеру Свєті”. Запевнюємо Вас, з ціллю №1 Свєта справиться, для цього потрібно обрати місто чи село, написати текст, добавити зображення, лайки будуть, але благаємо, нехай Свєта знайде якісне зображення в інтернеті 🙂 . А тепер жарти в сторону, справді, перша ціль вона не складна, по суті, це реклама ваших публікацій на вашу аудиторію, щоб про вас пам’ятали. Можливо ви помітили, що раніше опублікувавши публікацію на бізнес сторінці, охопдення та реакції були більшими. Так, фейсбук змінюється, він безкоштовно показує публікації тим людям, хто цікавиться. Тобто, якщо у вас сторінка на 1000 підписників, а спостерігає за вам 10, то публікація без реклами і матиме приблизне охоплення серед цих, активних людей.
Ціль №2 Оптимізація рекламної кампанії, витрат, без втрати кількості трафіку / заявок / продажів.
Тут без жартів про “менеджера Свєту”, тому що вона цього не зробить. При запуску реклами де кінцевим результатом було: перехід на сайт або ліди. Важливо правильно розбити в компанії інтереси, кожен з інтересів повинен мати щонайменше по три креативи, щоб пізніше, після кількох днів можна було видалити ті інтереси, які “з’їдають” бюджет та не приносять потрібних результатів
Ціль №3 Збільшення кількості заявок, з готовністю збільшення рекламних витрат.
Думаю, тут пояснення зайві. Якщо ви потратили 50$, отримали 50 заявок, при інвестиціях в 500$ по ідеї має бути 500 заявок, але так не буде. Люди змінились, вони хочуть обирати що купити. Рекомендуємо міксувати рекламу на ліди з рекламою на впізнаваність та ремаркетингом. Показуйте людям що зайшли на сторінку послуги наприклад миття вікон, рекламу про миття вікон, а не загальну про миття дверей, вікон, підлоги на спини замовника. Реклама повинна залучати, а не напрягати.
Ціль №4 Первинне тестування каналу реклами, якщо раніше не було запусків. Отримання стабільного потоку заявок.
Для людей які ніколи не запускали рекламу, можливо буде дивно звучати, що потрібно бюджет для тестів, але ви лише уявіть, що ви бажаєте орендувати білборд, а рекламна агенція вам говорить, ок давайте 2 дні ваша реклама буде в центрі, два дні поруч вашого місця розташування, два дні біля ваших конкурентів… Уявили? І я ні… Але в інстернеті це можливо і не лише можливо, а і обов’язково. Необхідно заміряти поріг беззбитковості для каналу, зрозуміти, який мінімум лидів буде окуплювати себе, знайти найбільш працюючу модель і вуаля, з цього моменту кожна реклама нестиме результат.
Бажаєте запустити рекламу у Facebook?
Ціль №5 Первинне тестування окремих інструментів реклами з метою зменшення вартості за лід.
А зараз секретна інформація і якщо ви ніколи не запускали рекламу в Facebook чи Instagram ви навряд чи зрозумієте про що я. Вартість реклами дуже залежить від кількості конкурентів, які рекламують. Тобто, якщо у вас ресторан японської кухні, і ви просуваєте публікацію, але разом з вами в місті ще кілька ресторанів займаються тим же, більше отримає той, хто більше заплатить, адже закупка реклами йде методом аукціону, але лідером буде той хто більше заплатить саме за просування публікації… Розумієте про що я? Ні? Окей, спробуйте іншу ціль, перехід на сайт, або зібрання лідів… ви будете здивовані!
Ціль №6 Досягти керованості рекламних кампаній, їх прозорості.
- Напевно стаття вже має досить багато тексту, отож потрібно: Зрозуміти, які групи ключових слів, тексти / креативи тощо. дають необхідний результат.
- Управляти РК гнучко зі зміною бізнес-цілей. Все! (Якщо ви не розумієте про що я, телефонуйте! 068 473 06 00, ми не безкоштовно, але допоможемо!)
Ціль №7 Сегментувати ключові слова по чеку / напрямку / конверсіях.
Думаючи як описати ціль номер 7, мені згадалось одне відео, котре попадало на очі кілька років тому. Я відволікся і знайшов його, ви можете його переглянути нижче
Надіюсь ви зрозуміли “шутку юмора” Направді тут було б багато слів, які мало зрозумілі для тих хто не втемі, і навряд чи потребують пояснення для тих хто в темі, тому:
Для запуску якісної рекламної компанії можна пройти навчання, або ж звертайтесь до нас, ми все зробимо за скромну винагороду:) На цьому завершу, на годиннику 12:33, сьогодні субота, побажаю всім гарних вихідних!