Аналоги AmoCRM, Бітрікс 24 та RetailCRM (1 частина)
Ситуація в Україні спонукала багатьох підприємців шукати нові інструменти для бізнесу, адже багато хто в умовах агресії з боку сусідньої країни відмовився від російського програмного забезпечення. Щоб обрати хорошу CRM систему, треба проаналізувати її функціональні можливості. Пропонуємо кілька варіантів, з яких ви зможете обрати той, що задовольнить саме ваші потреби.
Набір опцій у різних CRM систем відрізняється. До них включено клієнтську базу даних, , набір інструментів та механізмів, які дозволяють прослідкувати весь шлях клієнта, вести облік статистики. CRM може мати інтерфейси, завдяки яким здійснюються дзвінки та переписка з клієнтами, отримуються повідомлення про бізнес-процеси, які відбуваються всередині інтернет-магазину. Якщо правильно підібрати CRM – можна досягнути зростання продажів. А для цього спершу варто проаналізувати, які інструменти використовуються у вас на даний час.
1) KeyCRM.app –
хороший варіант для інтернет-магазинів та маркет плейсів
Найкращий варіант, якщо у вас є інтернет-магазин, магазин в Інстаграм або ви продаєте через маркетплейси, чати в Telegram, Viber. Якщо ви раніше використовували AmoCRM чи Бітрікс 24– перехід не буде надто складним, а набір опцій задовольнить потреби.
KeyCRM створювалась в основному для малого та середнього бізнесу, однак підходить і для великого. Має вбудовані модулі для Rozetka, Prom, і, що особливо актуально для українського бізнесу – система інтегрується з Etsy, Amazon, eBay, Shopify. Є модулі для магазинів на WooCommerce, OpenCart, Prestashop, CS-cart.
Серед переваг варто зазначити:
- Зручне керування замовленнями, для цього не обов’язково використовувати ПК, підійде навіть смартфон.
- Відслідковує всі зміни по замовленнях на торгівельній площадці, використовує двосторонню синхронізацію, дозволяє відправляти трекінг-номери, закривати замовлення.
- Розумні налаштування дозволять налаштувати інтерфейс під власні потреби, щоб легше перейти з Google-Таблиць чи з іншої CRM.
- Процеси можна групувати, адаптувати, щоб пошук був зручнішим.
- З CRM можна зробити інтеграцію з Новою Поштою, УкрПоштою, Justin, UPS, DHL Ви зможете самостійно надрукувати документи, а ТТН автоматично надійде покупцю, є опція відслідковування статусу доставки в кожному замовленні з кабінету, відстеження обсягу коштів, що витрачаються на відправку, налаштування відправки SMS-повідомлень клієнтам.
- Система дозволяє робити звіти, веде облік товарів, автоматично синхронізує залишки.
- Зв’язок з покупцем можливий з KeyCRM.app. при підключенні месенджерів.
Якщо Вам потрібна консультація чи допомога в переході (підключенні) KeyCRM, напишіть нам або подзвоніть, ми з радістю допоможемо!
Бажаєте спробувати KeyCRM? Зареєструйтесь на сайті keycrm, напишіть в підтримку, промокод "Papidu" та отримайте 20$ на баланс CRM (пропозиція діє до 1 травня 2022року), а також місяць тестового періоду.
Pipedrive – універсальна та недорога система
Офіційний сайт https://www.pipedrive.com/.
Як і попередня, підходить для потреб середнього та дрібного бізнесу. Це хмарний сервіс на основі SaaS. Доступна як з ПК, так і з мобільних пристроїв. Налаштування дуже прості, опції, які не потрібні для продажів, з них виключені. Безплатний тест-драйв доступний 14 днів. Орієнтована в основному на первинні продажі.
Переваги:
- Універсальна, адже дозволяє працювати як з товарами, так і з послугами.
- Проста у використанні, її можна налаштувати під свої потреби шляхом простого перетягування об’єктів.
- Сфокусована на продажах – показує лінію часу, на якій можна відзначати важливі дії, потрібні для укладення угод. Цим вирізняється з-поміж інших систем, які зосереджені на керуванні активністю без огляду на кінцевий результат.
- Впровадження не потребує значних фінансових вкладень, відсутні приховані платежі, комісії. Оплативши підписку після безкоштовного періоду, ви отримаєте доступ до всіх функцій одразу.
- Шифрування даних надійно оберігає їх.
- Система створює резервні копії даних, які зберігаються на сервері, інформація компанії потрапляє в окрему базу, тому не буде втрачена.
Недоліки:
- відсутні опції інтеграції з бухгалтерією,
- деякі записи іноді дублюються, що вимагає ручної чистки,
- недостатньо функцій для підтримки існуючих клієнтів,
- обмежений функціонал звітності.
З огляду на це підходить для дрібних компаній, фрілансерів, стартапів, індивідуальних підприємців.
Zoho – безкоштовна для дрібного бізнесу
Сайт zoho.com. Використання даної CRM коштує від 12 до 55 доларів. У Zoho CRM діє безкоштовний тариф на постійній основі, який дозволяє підключити до 3 користувачів. Можна вибрати один з 4 платних тарифів в залежності від потреб бізнесу.
Навіть найдешевший тариф «Стандарт» дозволяє зберігати до 100 тис записів. Для великого бізнесу підійдуть тарифи «Professional» – з можливістю налаштування реклами в Google Ads, керуванням запасів, відсутністю обмежень щодо кількості записів, «Enterprise» – з розмовним модулем штучного інтелекту, автовідповідачем, або «Ultimate Edition». Останній дає змогу автоматизувати бізнес-процеси, створити виділений кластер баз даних.
Містить елементи гейміфікації, щоб менеджери змагалися між собою. Це оригінальне рішення мотивує до підвищення ефективності праці.
Плюси:
- Гнучка, дозволяє масштабувати роботу.
- Може інтегруватися з значною кількістю сервісів, підключати аналітику.
- Недорога.
- Інтерфейс русифікований.
- Має конструктор форм, в якому можна створювати власні налаштовувані додатки для покращення роботи з клієнтами.
Служба підтримки працює відмінно, діалог ведеться через чат.
Мінуси:
- При самостійному налаштуванні потрібно багато часу.
- Відсутня воронка продаж, гнучке керування замовленнями.
- Спілкування із Службою підтримки лише англійською.
Звичайно, аналогів російським CRM-системам значно більше, про них ми плануємо розповісти в наступних статтях. Також ми на разі відзнімаємо відеоматеріал з порівнянням всіх цих систем та тестуванням функціоналу. Підписуйтесь на наш телеграм канал, де ми в першу чергу сповістимо про наші дослідження, нові статті та відео.