OneBox - номер 1 у списку альтернатив – вибір наших експертів
Офіційний сайт https://1b.app/
One Box OS – Це система, що має широкий функціонал. З нею для вас не буде проблеми з автоматизацією бізнес-процесів. Чудово справиться із завданням підвищення ефективності персоналу компанії в процесі спілкування з клієнтами. До того ж додаток досить зручний у використанні: вам не потрібно шукати фрилансера для її установки та настройки чи наймати працівника на постійне місце роботи для обслуговування системи.
Для кого підійде: для українського малого, середнього та великого бізнесу. Спрямована на роботу з продажем послуг, товарів, фінансами, підтримкою клієнтів. Наприклад, сервіс допоможе оптимізувати роботу відділу продажів, якщо у вас бізнес в сфері будівництва, рітейлу, рекламних та медичних послуг. Система дає можливість отримувати оперативну аналітику про ефективність бізнесу та вчасно приймати рішення. Не випадково ця система отримала премії “Народна премія” та “Український вибір”.
Робот автоматизує рутинні процеси: пропущені дзвінки, здійснює контроль за передзвонами, збере для вас та просегментує базу контактів, зробить масову розсилку на email та SMS, надішле PUSH-повідомлення. Складні процеси та повторювані будуть здійснюватися автоматично у фоновому режимі.
Щойно клієнт заходить на сайт, система одразу повідомляє про це менеджеру. До того ж CRM самостійно здатна нагадати клієнту про борг та подякує за вчасний платіж.
Спілкування зі співробітниками також автоматизоване, їх можна найняти чи звільнити без участі людини.
Переваги
- налаштування бізнес-процесів;
- інтегрована з телефонією;
- система карточок разом з календарями, діаграмою Ганта організовує роботу кожного співробітника та цілого підрозділу;
- в кожній карточці клієнта відображається вся історія дзвінків, SMS, email;
- менеджер бачить всю історію перегляду товарів, які клієнт здійснив на сайті;
- ви можете здійснити експорт вибірок даних в Excel;
- формується та відслідковується KPI, для цього запропоновано 30 шаблонів, настройка їх кастомізована, є моніторинг відхилення;
- звуковий запис дзвінків розпізнається в текстовий чат;
- аналізує дзвінки, робочий день співробітників, дозволяє розраховувати зарплату співробітників
- підтримує функцію електронного документообігу EDI, з системи можна створювати будь-які документи, для цього є шаблони;
- здійснюється облік залишків на складі;
- наочна статистика у вигляді діаграм, графіків;
- є інтеграція з різними службами доставки.
Крім цього, система інтегрується з більш ніж 250 програмами, від найпростішої до керування розумним офісом.