За даними Google, “Щомісяця понад 1 мільярд людей переглядають більше 6 мільярдів годин відео YouTube”. Оскільки така велика аудиторія проводить стільки часу на одній платформі, не дивно, що YouTube стає найкращим місцем для реклами для багатьох підприємств. Розкрийте ці п’ять причин, чому ваш бізнес може отримати вигоду від реклами на YouTube.
1. Популярність YouTube.
Як гібрид між пошуковою системою та мережею соціальних медіа, YouTube має унікальну позицію для досягнення неймовірно широкого кола користувачів Інтернету. Forbes класифікує користувачів Інтернету на дві основні категорії: тих, хто шукає інформацію та тих, хто шукає соціальної взаємодії. YouTube – друга за популярністю пошукова система після Google, що має більше пошукових запитів, ніж Yahoo, Bing, Ask та AOL! Вона також належить до третьої за величиною мережі соціальних медіа. Це дозволяє контенту YouTube охопити користувачів у обох категоріях Forbes, чого більшість інших рекламних платформ не досягають. Google також повідомляє, що YouTube охоплює більше людей у віці 18-49 років, ніж будь-яка мережа широкомовного телебачення чи кабельного телебачення, і це лише на мобільних пристроях. Якщо ви намагаєтеся передати повідомлення свого бізнесу якомога ширшому колу клієнтів, YouTube – це платформа для вас.
2. Вплив YouTube на поведінку покупців
Між рекламою на телебаченні, та відео в інтернеті, дослідження показують, що вміст YouTube має значний вплив на покупки клієнтів. Нещодавній звіт YouTube Insights зазначає, що 66% покупців товарів краси, 72% покупців автомобілів та 62% покупців смартфонів свідчать, що YouTube вплинув на їхні рішення щодо покупки. Якщо ваш бізнес потрапляє до однієї з цих категорій, то YouTube безпосередньо впливатиме на рішення щодо придбання більшості клієнтів.
Do you have any questions?
Or give us a call to discuss the details!
3. Відстежувати показники реклами легко
Актуальні показники є ключовими при оцінці вашої рекламної стратегії та забезпеченні найбільш ефективного використання ваших рекламних доларів. YouTube робить цей процес легким та доступним. Google пропонує інформацію про перегляди, витрати та інформацію про бюджет через AdWords, тоді як вкладка Analytics у вашому обліковому записі YouTube надає більш глибоку інформацію про ваших глядачів. Хоча наявні дані залежать від того, який формат та ціну ви виберете для свого оголошення, деякі приклади включають перегляди, кліки, залучення, охоплення та частоту. Ви також можете відслідковувати перегляд відео чи квартирну звітність, яка показує, як часто рекламу переглядають до 25%, 50%, 75% та 100% його тривалості. Ці показники дозволяють легко оцінити ефективність вашої реклами та де її слід вдосконалити, щоб ви могли коригувати свою стратегію та краще відповідати рекламним цілям.
4. Доступне розширене націлювання
Якщо ви рекламуєте людей, які не цікавляться вашим товаром, ви витрачаєте час і гроші. Правильне націлювання на аудиторію має вирішальне значення для досягнення найкращої ефективності реклами. За допомогою YouTube ви можете орієнтуватися на людей на основі демографічних показників, таких як вік, стать, батьківський статус та інтереси. Націлюючи аудиторії на спорідненість, ви можете забезпечити, щоб ваші оголошення охоплювали людей, які вже виявили зацікавленість у відповідних темах. Завдяки спеціальній аудиторії спорідненості ви можете орієнтуватися ще конкретніше – наприклад, замість того, щоб орієнтуватися на любителів автомобілів, ви можете звузити свій діапазон для людей, які цікавляться класичними автомобілями Dodge Musical. Ви також можете орієнтуватися на ринкову аудиторію – люди, які активно досліджують товари та послуги, як-от ті, які ви пропонуєте. Окрім націлювання на людей, YouTube також дозволяє зосередити рекламу на певних каналах чи відео. Це означає, що за допомогою деяких досліджень ви можете розміщувати свої оголошення на популярних відео, що відповідають релевантній цільовій аудиторії, що допоможе вам переконатися, що повідомлення вашої компанії потрапить туди, де вам потрібно.