№1: Ваша аудиторія точно є у Facebook
У Facebook є база користувачів, більша за населення Китаю! Маючи 1,49 мільярда учасників у всьому світі та 22 мільярди кліків по рекламі на рік, Facebook надає бізнесу найбільшу рекламну можливість з моменту пошуку. Так, так, ваша аудиторія десь там – це лише питання її пошуку (про що ми розповімо нижче), але якщо у вас є сумніви, просто перечитайте ці статистичні дані…
№ 2: Оголошення у Facebook дешеві
Серйозно, вони практично безкоштовні! Ну, не зовсім 🙂 Насправді причина, чому потрібно рекламуватись, полягає в тому, що отримання взаємодій від органічної активності на вашій бізнес сторінці не дасть результатів. Просто погляньте на графік нижче, який, на жаль, доводить, що дні органічного охоплення давно минули; ваші пости просто не відображаються у стрічці новин Facebook
З іншого боку, оголошення у Facebook, як правило, коштують значно дешевше, ніж коштують інші канали інтернет-маркетингу. Наприклад, координатор WordStream, Бретт Макхейл, провів кампанію з ремаркетингу у Facebook для малого бізнесу своєї сестри і зміг охопити 200 людей, які відвідували її сайт лише за 5 доларів на день. Досить вражаюче.
Якщо у вас є прив’язка до грошових коштів, просто переконайтеся, що ви встановлюєте розумні щоденні бюджети Facebook, щоб не перевищувати витрати, які ви можете витратити.
“Справа не в тому, скільки коштує Facebook, а в тому, як далеко підуть ваші гроші”, – каже Бретт. “Якщо ви ввійдете в рекламу на Facebook з чітким фокусом і дотримуєтеся простої стратегії, економічність платформи вас вразить.”
Наведений нижче графік із статті Моца Брайана Картера показує нам ситуацію візуально. Охоплення 1000 людей, за інтересами та згідно місця розташування, у Facebook набагато дешевше, в порівнянні з іншими канали (онлайн та офлайн):
“Якщо ви витрачаєте $ 1 на день на рекламу у Facebook, ви отримаєте перед 4000 людей, які б вас не бачили інакше”, – каже Брайан. “Якщо ви не можете зекономити 30 доларів на місяць, ви не повинні займатися бізнесом.”
Want to run an ad on Facebook?
Do you have any questions?
Or give us a call to discuss the details!
№ 3: можливості націлювання Facebook надзвичайні
Поряд з безліччю різних типів оголошень, як-от відеореклама, рівень деталізації, який ви можете отримати завдяки можливостям націлювання на Facebook, вражає. Ви можете буквально орієнтуватися на окремий будинок чи вулицю, на архітекторів, або батьків з дітьми. Незалежно від поведінки, інтересів, демографії, зв’язків, вікових категорій, мов чи місць розташування, можна знайти Вашу ідеальну аудиторію, щоб гарантувати позбавлення від будь-яких сумнівних клієнтів.
№ 4: Facebook надзвичайно ефективний якщо використовувати “Воронку” та “Лід-магніт”
Спробуйте ремаркетинг у Facebook через користувацькі аудиторії!
Ця стратегія творить чудеса для маркетологів, оскільки ремаркетинг працює, орієнтуючись на аудиторію, яка вже відвідала ваш сайт, і, отже, швидше зацікавлена у ваших продуктах чи пропозиціях на якомусь рівні.
№5: Facebook дозволяє легко знаходити нових платоспроможних клієнтів
Щойно ви знайдете аудиторію, ви можете її клонувати. Ця функція називається “lookalike аудиторії”, де ви можете дати зразок власної аудиторії, і Facebook охопить НОВИХ людей, схожих на цю аудиторію, які ймовірно, будуть зацікавлені у вашому бізнесі.
Lookalike аудиторії також можна створити за допомогою пікселів конверсії (наприклад, пікселів конверсії з ваших платних оголошень у пошуковій мережі!), тобто можна створити аудиторію, яка робила покупку на якусь суму, або власне в потрібній категорії, підкатегорії чи на базі одного товару чи послуги.