Customer Relationship Management (Управління взаємовідносинами з клієнтами) – це технологія управління всіма відносинами та взаємодією вашої компанії із клієнтами та потенційними клієнтами. Мета проста: Поліпшення ділових відносин для розвитку вашого бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, впорядковувати процеси та підвищувати прибутковість. Papidu Digital Agency являється офіційним партнером трьох найрозповсюдженіших CRM: AmoCRM, Бітрікс24 та Мегаплан. Якщо ви задумались над тим, щоб зібрати всі дані з листочків, блокнотів, сторінки інстаграм чи фейсбук, переписки з вайберу чи телеграму в одному місці, ми з радістю вам допоможемо.
Do you have any questions?
Let's answer!
Or give us a call to discuss the details!
(068) 473 06 00
(093) 293 19 74
(093) 293 19 74
One Box OS – Це система, що має широкий функціонал. З нею для вас не буде проблеми з автоматизацією бізнес-процесів. Чудово справиться із завданням підвищення ефективності персоналу компанії в процесі спілкування з клієнтами. До того ж додаток досить зручний у використанні: вам не потрібно шукати фрилансера для її установки та настройки чи наймати працівника на постійне місце роботи для обслуговування системи.
- setting up business processes;
- integrated with telephony;
- a system of cards together with calendars, a Gantt chart organizes the work of each employee and the entire department;
- each client card displays the entire history of calls, SMS, email;
- the manager sees the entire history of viewing products that the client made on the site;
- you can export data samples to Excel;
- KPI is formed and monitored, 30 templates are offered for this purpose, their settings are customized, there is deviation monitoring;
- audio recording of calls is recognized in text chat;
- analyzes calls, the working day of employees, allows you to calculate employees' salaries
- supports the EDI electronic document flow function, any documents can be created from the system, there are templates for this;
- balances in the warehouse are accounted for;
- visual statistics in the form of charts, graphs;
- there is integration with various delivery services.
In addition, the system integrates with more than 250 programs, from the simplest to managing a smart office.
Do you have any questions?
Let's answer!
Or give us a call to discuss the details!
(068) 473 06 00
(093) 293 19 74
(093) 293 19 74
- Implementation of amoCRM
- All necessary widgets
- Communication with the site, chats and messengers
- IP telephony
- Call tracking and end-to-end analytics
- automatic SMS
- Integration of amoCRM with 1C
- Generation of invoices and documents with amoCRM
- Tuning amoCRM for you
- Ready industry solutions
- Training of staff and managers
- Adding new users to amoCRM account
- Technical support
- Bonuses upon extension
Do you have any questions?
Let's answer!
Or give us a call to discuss the details!
(068) 473 06 00
(093) 293 19 74
(093) 293 19 74
To improve the efficiency of employees and increase profits, the Bitrix24 CRM system is designed to automate business processes and automate the manager's interaction with customers.
- Creation of customer cards, where all data, calls, communication in chats and e-mail are combined;
- Ready-made templates for sending SMS messages and e-mails;
- Tools for optimizing activity, tracking and analyzing the effectiveness of CRM implementation ;
- Fast and high-quality communication between employees;
- Interaction and information exchange with software products based on 1C:Enterprise.