Про проєкт:

Період: Вересень – Жовтень 2019

Клієнт: Проект “Освіта без кордонів”

Про клієнта:

“Освіта без кордонів” – це польсько-український проект, який має повноваження від ряду кращих ВНЗ Польщі та Англії надавати послуги з набору студентів з-за кордону з правами приймальної комісії.

Процес:

На момент впровадження CRM, в клієнта вже була база, а також підключена ip телефонія. Саме тому потрібно було:

  • Поєднати IP телефонію та AmoCRM
  • Прив’язати соц. мережі до CRM, щоб нове звернення в Facebook, Instagram створювало нову угоду
  • Створити публічний аккаунт Viber та прив’язати його до AmoCRM
  • Стоврити бота в Telegram та інтегрувати його з AmoCRM
  • Прив’язати до CRM корпоративну та особисті пошти
  • Інтегрувати SMS розсилки
  • Налаштувати CRM під задачі бізнесу

Результат:

Всі потрібні модулі було прив’язано, crm стала центром роботи. Всі звернення чи то на сайті чи в соц. мережах або пошті чи в мессенджерах фіксуються в CRM, при потребі створюють нові угоди або продовжують роботу. Телефонні дзвінки фіксуються в AmoCRM, їх можна прослухати в карточці угоди. Всі комунікації зберігаються в угоді в часовому порядку. При перетягуванні угоди по воронці, змінюється відповідальний згідно з повноваженнями менеджерів