Що таке CRM?

Customer Relationship Management (Управління взаємовідносинами з клієнтами)  – це технологія управління всіма відносинами та взаємодією вашої компанії із клієнтами та потенційними клієнтами. Мета проста: Поліпшення ділових відносин для розвитку вашого бізнесу. CRM-система допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, впорядковувати процеси та підвищувати прибутковість. Papidu Digital Agency являється офіційним партнером трьох найрозповсюдженіших CRM: AmoCRM, Бітрікс24 та Мегаплан. Якщо ви задумались над тим, щоб зібрати всі дані з листочків, блокнотів, сторінки інстаграм чи фейсбук, переписки з вайберу чи телеграму в одному місці, ми з радістю вам допоможемо.

Залишились запитання?

Відповімо!

Напишіть нам в мессенджер

Або зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі!

(068) 473 06 00
(093) 293 19 74

Впровадження та налаштування OneBox OS

One Box OS – Це система, що має широкий функціонал. З нею для вас не буде проблеми з автоматизацією бізнес-процесів. Чудово справиться із завданням підвищення ефективності персоналу компанії в процесі спілкування з клієнтами. До того ж додаток досить зручний у використанні: вам не потрібно шукати фрилансера для її установки та настройки чи наймати працівника на постійне місце роботи для обслуговування системи.

  • налаштування бізнес-процесів;
  • інтегрована з телефонією;
  • система карточок разом з календарями, діаграмою Ганта організовує роботу кожного співробітника та цілого підрозділу;
  • в кожній карточці клієнта відображається вся історія дзвінків, SMS, email;
  • менеджер бачить всю історію перегляду товарів, які клієнт здійснив на сайті;
  • ви можете здійснити експорт вибірок даних в Excel;
  • формується та відслідковується KPI, для цього запропоновано 30 шаблонів, настройка їх кастомізована, є моніторинг відхилення;
  • звуковий запис дзвінків розпізнається в текстовий чат;
  • аналізує дзвінки, робочий день співробітників, дозволяє розраховувати зарплату співробітників
  • підтримує функцію електронного документообігу EDI, з системи можна створювати будь-які документи, для цього є шаблони;
  • здійснюється облік залишків на складі;
  • наочна статистика у вигляді діаграм, графіків;
  • є інтеграція з різними службами доставки.

Крім цього, система інтегрується з більш ніж 250 програмами, від найпростішої до керування розумним офісом.

Детальніше

Залишились запитання?

Відповімо!

Напишіть нам в мессенджер

Або зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі!

(068) 473 06 00
(093) 293 19 74

Впровадження та налаштування AmoCRM

  • Впровадження amoCRM
  • Всі необхідні віджети
  • Зв’язка з сайтом, чатами і мессенджерами
  • IP-телефонія
  • Коллтрекінг і наскрізна аналітика
  • автоматичні SMS
  • Інтеграція amoCRM з 1С
  • Генерація рахунків і документів з amoCRM
  • Тюнінг amoCRM під Вас
  • Готові галузеві рішення
  • Навчання персоналу і керівників
  • Додавання нових користувачів в обліковий запис amoCRM
  • Техпідтримка
  • Бонуси при продовженні
Детальніше

Залишились запитання?

Відповімо!

Напишіть нам в мессенджер

Або зателефонуйте нам, щоб обговорити деталі!

(068) 473 06 00
(093) 293 19 74

Впровадження та налаштування Бітрікс 24

Для підвищення ефективності роботи працівників і зростання прибутку, CRM-система Bitrix24, призначена для автоматизації бізнес процесів та автоматизації взаємодії менеджера з клієнтами.

  • Створення карток клієнтів, де об’єднані всі дані, дзвінки, спілкування в чатах та по електронній пошті;
  • Готові шаблони для розсилок смс-повідомлень та e-mail;
  • Інструменти для оптимізації діяльності, відслідковування та аналізу ефективності впровадження CRM;
  • Швидка та якісна комунікація між працівниками;
  • Взаємодія та обмін інформацією з програмними продуктами на базі 1С:Підприємство.
Детальніше

Дізнайтесь, як рекламуються Ваші конкуренти в мережі. Дайте відповідь на 4 запитання і ми протягом 2 годин надішлемо Вам секретну інформацію з рекламою Ваших конкурентів в мережі!

Безкоштовна пропозиція!